Smluvní obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním objednávky akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné

Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické objednávky a specifikace kupujícího (objednávky doručené prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici při první registraci zákazníka v internetovém obchodě.

Ochrana dat
Prodávající se zavazuje, že svou zákaznickou databázi neposkytne jiným subjektům a že využije dobrovolně předaných dat zákazníků pro uskutečnění obchodních a jiných operací souvisejících s provedenými obchody.

Závazná objednávka
Rozumí se tím vyplnění objednacího formuláře a zaslání na adresu provozovatele internetového obchodu. Nejpozději následující pracovní den potvrdíme (e-mailem, telefonem nebo jiným způsobem) vaši objednávku a upřesníme parametry obchodního případu. Pokud je zboží objednáno přes internet nebo telefonicky do 14.00 v pracovní den a je skladem, je obvyklá expediční lhůta u tohoto druhu zboží ihned nebo následující pracovní den.

Převzetí zásilky kupujícím
Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte, případně trvejte na setrvání dopravce až do doby, než výrobek vybalíte a ověříte jeho nepoškozenost. O případném nepřevzetí zásilky nás prosím v co nejkratší době informujte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme další postup. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část v těchto případech:
-zboží se již nevyrábí nebo nedodává
-změnila se výrazným způsobem cena
-nejsme schopni dodat zboží v dohodnutém termínu
V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).
V případě, že jste již za toto zboží zaplatili, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu a nebo Vám vráceny jiným způsobem dle vzájemné dohody.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Zákazník má právo zrušit svou objednávku v případě, že není splněn dohodnutý termín dodávky.
V případě, že zákazník uhradil zálohovou (proforma) fakturu a chce od nákupu zboží jednostranně odstoupit, může požadovat vrácení zálohy po dohodě.

Platby a doklady
-hotově ve skladu, nebo na jiném místě dle vzájemné dohody.
-převodem z účtu (na účet dle zálohové (proforma) faktury)
-platba na dobírku
-jiný dohodnutý způsob

Faktura současně slouží jako záruční list, pokud není záruční list předán zvlášť. Faktura je doručena se zbožím nebo zaslána poštou.

Přeprava zboží
Zboží je dodáno do místa bydliště (sídla společnosti) v rámci České republiky zdarma při nákupu nad 15000 Kč. Pro případné upřesnění dodacích podmínek a snadnější doručení doporučujeme uvést číslo vašeho telefonu.
Zboží k vám je expedováno těmito způsoby:

a) přepravní služba
b) osobní odběr v našem skladě na adrese: AB Klimatizace, s.r.o., Luční 24b, 616 00 Brno
c) jiný dohodnutý způsob

Převzetí zásilky
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat o zjištěných závadách.
Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte, případně trvejte na setrvání dopravce až do doby, než výrobek vybalíte a ověříte jeho funkčnost. O případném nepřevzetí zásilky nás prosím v co nejkratší době informujte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme další postup.

Vrácení zboží
V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jakmile obdržíme kompletní, nepoškozené a nepoužívané zboží v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje, vrátíme vám bankovním převodem nebo jiným dohodnutým způsobem příslušnou částku za zboží.

Záruka a servis
Záruční doba je 24 měsíců, při montáži dle zvláštní dohody a dodržení servisních intervalů až 36 měsíců.
Záruční servis se nevztahuje na poškození způsobená neodbornou montáží, nevhodným zacházením, nebo havárií.
Prodávající zajišťuje záruční a i u většiny výrobků i pozáruční servis. Po dohodě je možné provést servis i u zákazníka.

Upozornění
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.


Kontakt

AB Klimatizace, s.r.o.

Bráfova 9a, 616 00 Brno

Tel.: 541 215 445
GSM: 737 285 067




IČ.: 15549291
DIČ: CZ15549291

 AB Klimatizace     Tepelná čerpadla 
TOPlist